Wielu hotelarzy uważa oprogramowanie dla hoteli jako standard, który powinien znaleźć się w każdym obiekcie wypoczynkowym. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź, czy rzeczywiście oprogramowania dla hoteli są niezbędnym narzędziem pracy.

Pozwól gościom znaleźć swój hotel w Internecie

W większości życiowych sytuacji dostęp do nowoczesnych źródeł informacji może się okazać niezastąpiony. Zamknięcie interesu po godzinach pracy to już nie skazanie się na stratę klienta, jeżeli tylko mamy odpowiednio dostosowaną witrynę internetową. Dzięki niej każdy ma dostęp do godzin otwarcie zakładu oraz może się z nami skontaktować poprzez pocztę e-mail oraz komunikatory. Jest to wygodna opcja zwłaszcza dla młodych ludzi.

Rezerwacje internetowe – rozwiązanie, które przyciąga potencjalnych gości

W przypadku hotelarstwa wygodą tą jest rezerwacja miejsc noclegowych przez internet. Wszystkie informacje zawarte na stronie są opatrzone zdjęciami, a dodatkowy telefoniczny kontakt jest bardzo łatwy i szybki. Oprogramowania dla hoteli oraz pensjonatów cechują się doskonałą personalizacją i możliwością zmiany ustawień na dopasowane do poszczególnego obiektu. Jest to również bardzo dobre połączenie wszystkich potrzebnych narzędzi takich jak opcja fakturowania, zajmowania pokoi według dat (booking) czy rozliczenia gości według zamówionych usług. Często bywa tak, że nawet hotelowy bar jest połączony z programem recepcyjnym, a gość hotelowy za zamówione napoje płaci dopiero przy wyjeździe. Opłata jest przypisywana do danego pokoju za pomocą karty, dzięki której otwieramy pokój. Jest to nasz identyfikator zarówno w restauracji jak i w hotelowym SPA oraz wypożyczalni dodatkowego sprzętu takiego jak rowery, leżaki plażowe czy łyżwy. Jest to wygodne dla klienta oraz dla usługodawcy, który nie musi pilnować rachunku pojedynczego gościa, robią to za niego oprogramowania dla hoteli.

Oprogramowania, które są nie tylko wygodne, ale też intuicyjne

Rozliczenie pomiędzy zmianami recepcji również jest ułatwione. W wersji elektronicznej możemy sprawdzić raporty błędów oraz ustalić, co dokładnie trzeba poprawić. Ma to istotne znaczenie zwłaszcza przy nowych pracownikach. Programy są intuicyjne i przystosowane do szybkiej nauki i zapamiętywania. W większości z nich są tak zwane samouczki, dzięki czemu nawet ktoś niedoświadczony lub przechodzący z programu na program potrafi się w błyskawicznym tempie odnaleźć. Korzystanie z technologii jest przecież oznaką stałego rozwoju firmy.